Thursday, January 27, 2011

Catatan Buat Sang Suami

Pertemuan kita adalah rencana Tuhan, Kau hadir di saat aku dalam kegetiran hidup. Bukan kupinta semua yang berlaku tapi takdir Allah tak siapa yang boleh menghalangnya. Aku menerimamu seadanya. Segala kekurangan dan kelebihanmu kuterima dengan  hati terbuka. Hingga ke saat ini kau tidak pernah menyakiti hatiku. Kau cuba tunaikan apa yang kuminta dengan sedaya upayamu. Tapi permintaanku pun tidaklah melampaui batas. Bila aku marah kau selalu memujukku dengan gurau sendamu hinggakan aku pun tak terkata...............Syukur aku padamu Tuhan. Doaku moga rumahtangga yang dibina akan terus berkekalan.

1 comment:

  1. Jodoh ditangan Tuhan, apa boleh buat”

    “Bukan saya tak mahu kawin, belum jodoh lagi!”

    “Apa nak susah-susah kalau dah rezeki nanti, adalah yang datang meminang”

    “Takkanlah perigi nak cari timba?”
    Ainul Mardziah Blogspot

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...